Job 15 van 32


Report this listing

Solliciteren



Logistiek planner


Functie

  • Je analyseert de reportages omtrent de voorraad en stock. Indien nodig stem je daarover af met onze klant.
  • Je overlegt dagelijks met je collega’s van andere afdelingen om de goederenstroom zo optimaal mogelijk te laten verlopen.
  • Je maakt, in samenspraak met het commercieel team, de dagelijkse en wekelijkse planning van de uitgaande goederenstroom op.
  • Wanneer er producten retour komen, stem je dit af met onze klant en zorg je voor een correcte afhandeling van eventuele klachten.
  • Je rapporteert aan de Lead Logistieke Planning.

Bedrijfsprofiel:

Onze partner is een bedrijf dat trots is op wat ze doen! Zij leveren een groot deel van het verse groente- en fruitassortiment aan de distributiecentra van de Belgische supermarktketen. Momenteel zijn zij op zoek naar een logistiek planner om hun team te versterken.

Jouw profiel

  • Je hebt reeds een aantal jaren ervaring als logistiek planner.
  • Je beschikt over de nodige drive en ‘goesting’ om je in te werken in de materie en alles onder de knie te krijgen. Je krijgt hiervoor van ons een intensieve opleiding.
  • Prioriteiten stellen kan je als de beste en daarnaast werk je ook nog eens efficiënt, ordelijk én gestructureerd.
  • MS Office en ERP-systemen kennen voor jou geen geheimen.
  • De nodige flexibiliteit: shift- en weekendwerk schrikt jou niet af.
  • De behandeling van bestellingen voor goederenvervoer over de weg organiseren volgens de orders van klanten
  • Technische ondersteuning bieden aan de chauffeurs in geval van panne, ongeval, ... (wijziging van reisweg, reistijd, ...)
  • De routes van de chauffeurs organiseren en plannen
  • De dagplanning van de chauffeurs opstellen en bijwerken
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Afwijkingen vaststellen
  • De uitvoering van het transport opvolgen of controleren
    Problemen identificeren en bijsturen
  • Het dossier voor het wegvervoer samenstellen en de documenten bezorgen aan de klanten, chauffeurs, ...

Aanbod

  • Maaltijdcheques van 8 euro per gewerkte dag
  • Ecocheques van 250 euro per jaar
  • Smartphone (inclusief abonnement) en laptop
  • 21 vakantiedagen, 6 ADV dagen, 2 sectorale vakantiedagen en 1 regionale vakantiedag. Na één jaar dienst, krijg je er een extra verlofdag bij!
  • 2 stukken fruit per dag want wij geven om jouw gezondheid!
  • Ben je wel te vinden voor leuke events, sportactiviteiten met de collega’s, of een hapje of drankje samen? Dan zit je bij onze partner op de juiste plaats!

Extra voordelen bij vaste indienstname na positieve interimperiode:

  • Nood aan een nieuwe fiets? Je kan bij ons een (elektrische) fiets naar keuze leasen aan een voordelig tarief
  • Hospitalisatie- en groepsverzekering
  • Delhaize kortingskaart

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht